IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen е готов с up! на метан

Най-бавната модификация на германците вдига 100 км/ч за 16.3 секунди

Volkswagen е готов с up! на метан

Компанията Volkswagen представи най-бавно ускоряващия свой модел. Това е екологичната модификация Eco Up! на природен гаp CNG (метан). Тя се нуждае от 16.3 секунди, за да достигне от 0 до 100 км/ч. За сравнение хечбекът Polo с 1.2 литров мотор с мощност 60 к.с. стига до 100 км/ч с 0.2 секунди по-бързо.
Volkswagen е готов с up! на метан
Екологичният VW up! разполага с трицилиндров двигател с обем 1.0 литър, приспособен да работи на метан. Моторът има мощност от 68 к.с и въртящ момент от 90 Нм. Максималната скорост на мъника е 164 км/ч.
Volkswagen е готов с up! на метан
Новата версия разполага с гуми с понижено съпротивление при търкаляне, система start/stop и система за рекуперация на енергията при спиране. Средният разход на автомобила е 2.9 кг/100 км, а нивото на вредни емисии СО2 е 79 гр/км. Според представител на Volkswagen с тази машина 100 км ще излизат 3 евро на клиентите в Германия.
Volkswagen е готов с up! на метан
Екологичният хечбек се предлага с 3 резервоара - два за метана и един за бензина. По този начин Eco Up! може да измине без дозареждане 380 км само на метан и още 220 км на бензин. Цените на машината в Германия стартират от 12 950 евро.
Volkswagen е готов с up! на метан

Тагове: up!
0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AL ( преди 11 години )
    Таблото не е ламаринено но ти откаде да знаеш като ... важното е да си ПРО.
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Badi ( преди 11 години )
    Тук обаче всеки има мнение по въпроса които не му харсва да си купува на старо ауди/бмв/мерцедес това кола за вършене на работа НОВА е и има ГАРАНЦИЯ тоест не би трябвало да се сменя нищо освен консумативи и с 5лв изминава 100км. Да безумно скъпо е но този който ще върши работа с тази кола и минава по 100км на ден поне ще се избие парите за нула време после като изтече гаранцията и се изплатила я сменя с друга.
  • #25
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Поредната германска еднодневка с ЛАМАРИНЕНО ТАБЛО. Гавра!
  • #24
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ФВ не само малко, но и големи автомобили не могат да правят. Това на всеки е известно, който поне малко се интересува от автомобили.В случая ФВ са направили едно голямо нищо. Взели са малка количка и са и сложили метан. Това всеки може да го направи. Дори в квартала в някой гараж могат да ти монтират ГАЗ или метан и да пердашиш евтино. Та в какво точно са се проявили ВАГ не можах да разбера? Ама било фабрично ще каже някой. Ами ОК, като искате фабрично има Фиат Панда на газ и метан.
  • #23
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В този клас най-добрите икономични и надеждни предложения са на Сузуки и Дайхацу.Тези 2 марки са без конглокенция на пазара на малки автомобили.Ако някой не вярва в нета има много изписано.ФВ не могат да правят малки коли и за това искаха да прецакат Сузуки но не им се получи.Сузуки Суифт 1,3 с АГУ ми харчи средно 6-6,5/100 газ.Ако сложа метан ще е по-икономично и изгодно от Ъп.
  • #22
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хахаха я ни обясни как този *** обезмисля хибридите!
  • #21
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да наистина 16 сек. Е слабо но това е евтин модел с разход по нис к от на хибрид. Просто това е поредния водел на фв който обезмисля ск пите хибриди с евтини пласмаси и отвратителен дизайн. Пък който иска динамика да си вземе поло гт и в този клас няма да намери нищо по бързо сред японските предложения.
  • #20
    6 rate up comment 9 rate down comment
    До 3-тия по-надолу ( преди 11 години )
    а Бугати част от коя група е бе, че не мога да се сетя? Хората, които не са слезли преди 10 год. от Москвича, карат различни коли. Не са всчки на Бугати пред панелката. Айде сега хОди да припалиш петицата (руската,не немската) ;-)
  • #19
    14 rate up comment 2 rate down comment
    chavv ( преди 11 години )
    Интериор в който има голи ламарини, досега бях виждал само в руски коли.Май ще се окаже верен плаката на който бяха наредени всички поколения БМВ 3ка до една Лада - с надпис:"Съвършенството няма нужда от промяна"Явно ФВ са стигнали до същия извод :DИначе, човек като плаща с парите си, е в правото да си купи КАКВОТО СИ ИСКА И КАКВОТО ГО КЕФИ!Аз - не харесвам Ъп-а, но евала на човека, че може и е купил на жена си каквото е харесала.
  • #18
    8 rate up comment 12 rate down comment
    GTI ( преди 11 години )
    Abe sme6nici,karaite plastmasovi civici 4etvarta raka i ostavete na zapadnoevropeicite da karat istinski koli i da gubiat hiliadi bez da im migne okoto.6toto tuk horata kupuvat vw,audi i RR i gubiat na godina sredno po 15 hiliadi,ama im e prez onaia rabota.